Nazkin Kizlar bebeğim cok hareketli ama nezaman ultasona girsem kafasi hep sağ kasimin altinda ayakta durunca ağri yapiyor hareketleniyor 20 +4 haftaliğim rahim kisaliğim var 3cm benim gibi olan zamaninda doğum yapan varmi rahim kisaliği duzelen varmi 😔
Unzile35 Nazkin ben 27. Haftaya geldim 20. Haftada bende de durum aynıydı hala erken Doğum riskim var bende bekliyorum
Muhammedamine Nazkin benimde 3 cm ne ilaç kullanyrum nede başka bişey kendi işlerimi kendim yapıyorum çokta normal dedi doktorum
Nazkin Unzile35 rahim cikmiyo sanirim yukari 😰 inşallah meleklerimiz zamaninda gelir canim sanada geçmis olsun 🙏🏻
Nazkin Tugba6336 bebeğin kafasi aşada 4cm den aşağ rahim kisaliği sayiliyormuş die biliyorum simdi hep dinleniyirum cunki rahime biçak saplanir arilarim geliyo ayağ kalkinca cok tekmeliyi rahmimi 😰🙏🏻
Tugba6336 Nazkin stres yapmayın. Yanı bir sonraki kontrolde 3.8 cm olmustu. Hatta burada bir hanım vardı 2.8 di yanlış hatırlamıyorsam 38 haftada Doğum yapmıştı. 2.5 sınır zaten. Ama yormayın kendinizi çok fazla
Nazkin Muhammedamine 4 cm den aşağ rahim kisaliği sayiliyirmuş 2.5 cm ise cok tehlikeli birde bebeğimin başi aşada benim bir aydir donmuyor 😰
Unzile35 Nazkin Rahim yukarı çıkan oluyor canım inşallah da çıkar benim 25mm tam sınırda yani progestan verdi bana bayram sonu tekrar kontrolüm var yattım genelde bakalım inşallah düze çıkarız sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim
Filizsmh Nazkin benimde suan 19+2 rahim uzunluğu 2.8cm ayakta durduğumda yada oturduğumda çok baskı ağrı hissediyorum. Sürekli aşağıda hissediyorum umarım daha da artmaz kısalma 😔
Nazkin Filizsmh ben kalkmiyorum canim cunki vajinamda batmalar var ve bebeğin başi aşadağ benim donmuyor bir aydir 😰
Tugba6336 Nazkin hayır yanlış biliyorsunuz 2.5 aşagısı kısa sayılıyor. Ben iki doktora da gittim ikisi de 3.3 gayet iyi dedi. Bende evham yapmıştım. Ki eşim de Doktor oda çok kızıyordu bana normal bu yorma kendini bu artar dedi hep bir ay sonra arttı. Yormayın kendinizi .
Tugba6336 Filizsmh 2.5 sınır zaten. Ben kendimi çok yormadım. Dr da bana dinlen falan demedi gayet iyi demişti. Bir ay sonra gittiğinde 3.8 olmuştı. İlaç vermedi dr daha sonra 28 haftada kasılmalar başladı magnezyum ve progestan verdi.
Muhammedamine Nazkin hayır canım 2.5 ken ilaç kullanıyorlar 4-5 çıkan var rahim ağzı açıklığınız olmamalı sadece sizin bebeğinz aşağıdaymış bu konuda bi bilgim yok
Filizsmh Nazkin benimde batmalar var sanki bazen bıçak saplanır gibi hissediyorum benim ayaklar aşağıda sanırım çünkü sürekli çok aşağıya vuruyor.
Nazkin Muhammedamine rahim azi kapali simdilik çok şukur bebeğin kafasi dönse belki duzelir çok erken dondu 😰
evremina Muhammedamine normal i 4 olmalı , 2.5 altı dikiş gerektirir haftaya göre, dikkatli olmakta fayda var
Filizsmh Nazkin bende 6haftadan beri progestan kullanıyorum o daha da kısalma olmasını engeller dedi doktor ama inşallah işe yarar.
Muhammedamine Nazkin Rabbim gönlüne göre versin çok kafana takma stres çok etkili bu tip durumlarda hem rahim ağzın kapalı hemde tehlikeli durumda değil uzunlığu rahat olun biraz
Nazkin Filizsmh Banada oyle geldi canim vajinama vurdukca toletteyim cok sık gidiyorum evde sanki her yere dönuyo bebek her yerime vuruyo bazen bi yere toplaniyo doktora uktasona gittiğimde hep ayni yerde 😰
Nazkin Muhammedamine sağol canim moral veriyosun bebeğim inşallah döner de biraz rahatlarim hamileliğmin başindan beri zor geciyor bebeğimi kaybetme korkusu yaşadim cok kanamalrim oldu sora olasenta dustu o kalkiyor bağli simdilik cok sukur sakin kalmaya çalisiyorum 😔🙏🏻
Esra___ Nazkin Cnmm 2,5 sınır korkmana gerek Yok sadece çok yorma kendini stres yapma benim de o haftalar 3,5du 25.haftada 4,1 olmuş
Esra___ Muhammedamine Cnmm benim o ara yeşil akıntım vardı bi de hafif idrar yolu enfeksiyonum onlar için ilaç kullandım progestan falan vermedi zaten uzunluğun çok iyi demişti