Aag06 canım şampuan kullanma bende dermotologa götürdüm kremi ilk sürünce fayda gördüm 200 er ml losyon şampuan ama dediğim gibi baya gidiyo şuan çok az yanaklarda kaldı oda benim yüzümden çok dikkat ederek surmuyorum arada sürüyorum şampuanin falan faydasını gördüm bı araştır istersen canım geçmiş olsun