Nermin_nur1 Selam kızlar biz bugün 10 haftalık olduk , bulantılarım kasık ağrılarım ve batmalarım oluyor . Tabi halsizlik uyku hali onları saymıyorum . Umarım bebeğim sağlıkla büyüyordur . Sizde durumlar Nasıl ? Nasıl geçiyor günleriniz ?
Dmrasln 9+3 olduk bulanti bel ağrısı devam ama en cok halsizlik yorgunluk uyku hali çok zorluyor 3 ay dolunca bu halsizlik ve uyku hali azalıyor oğlumda öyle olmuştu hayırla 3 ayı bi dolduralim da😇