SerraveAnnesii
Gece saat 2:00′de baş ağrısıyla uyandım evde yana döne parol arıyorum ki içiyim de ağrısı geçsin ama yok 😂 eşimi uyandırmaya çalışıyorum eczaneye gitsin ilaç alsın diye uyanmadı. Ben de öyle zaman geçirmeye çalışıyorum saat oldu 4:30 ne yapsam diye düşünüyorum yatakta öyle telefonla ilgileniyorum birden bir sancı oldu ama böyle bebek karında toplanır ya onun daha sertini düşünün sonra böyle bir su patlamış gibi ölelim balonu bir tane iğne vurursun aynı o şekil birtık sesi duydum ve ufak su gibiydi . Eşime seslendim uyanmayan adam uyandı 😂😂 baktım su gelıyor istemsizce . Direk hastaneye gittik doktorumu arayıp Allahın sevgili kuluymuşuşmki doktorum nöbetçiymiş 😂 hastaneye yaklastık belıme bır agrı girdi ve aksıklsrımdan adet sancısımım daha yogunu düşünün ole bı agrı gırdı sonra gitti :) benı dırek doğumhaneye aldılar acıklıgıma bakıldı 1cm . Sabah 9da sunı sancı baslandı acılmalar oldu 10cm. Dogum baskadı 4. Ikınmada geldi dünya güzeli kızım ❤️ Allah herkeze nasip etsiiin 🙏