Kızlar 38+5iz hemen bugün doğsun demiyorum linçlemeyiiin miadına biraz daha var evet ama ben de en ufak bir belirti bile yok nst de sancı desen 0 baş aşağı ama kanala girmemiş. Son dakika bile kanala giren var diyeceksiniz ama o durumda doğum bayağı sıkıntılı oluyor öncesinden girmesinde fayda var. Neler yapabilirim şunu yaptım çok etkili oldu ya da çok etkiliymiş bu diyebileceginiz bir sey var mi?
Bu arada eşimle ilişkiye cok useniyorum ya hem çatı ağrılarım var hemde her gün her gün duş al zor şu kış zamaninda