guzel_yolculugum zeki olmasının folik asit alımıyla bir bağlantısı yok canım 🙏🏻 Folik asit, hücre bölünmesi, genetik materyaller ve dna onarımı için gereklidir. En basit haliyle bebeğin oluşumuna katkı sağlar. Bu sebeple hamilelikten önce ve ilk 3 ay kullanılması gerekir. Beyin gelişimine etki eden şey omega-3 tür. 😊