Ah yüzdüm kuyruğuna geldim derken, 6 ocağa doğum günü almışken olana bakın 😔 Vardır elbet bir hayır bunda da 🙌🏼 Burun akıntısı, hafif baş ağrısı, boğazda balğam ile başladı. 2 gündür tat ve koku yok. Dün test yaptırdık ve pozitif maalesef 🤦🏽♀️ Geçiren anneler neler yaptınız ? Bu arada 2 doz aşılıyım.