Zehra9616 nur1906_ normal aslinda dogacagi gune kadar kilo almaya devam eder endise etme saglikla gelsin
yasemiinorhn nur1906_ ben 36+2 hamileyim. Benim bebeğim 2.300 gelişimi 34 e uyumlu dedi doktor o yüzden senin ki normal bence 1 ayda 500 gram daha alırsa 3 kiloya yakın doğabilir
kizannesi_1004 nur1906_ doktor normal dediyse siz neye göre az diyorsunuz yapmayın lütfen. Doktor direkt az diyor azsa mesela ben. Boş yere kendi kendinize kuruntu yapmayın
Tughanalpinannesii_ nur1906_ benim o haftada 2700 dü ama Herkesin aynı olmaz. Önemli olan sağlıklı olmasi