Ceydaa61 Kızlar 14 haftalık hamileyim. Covit oldum ağır geçiriyorum. Çok şiddetli öksürüğüm var. Her öksürdüğümde ciğerlerim çıkacak gibi. Bebek de etkileniyor mudur acaba? Hamilelikte covit olup sıkıntısız doğuran var mı ?
Zehra9616 Ceydaa61 bebegine insallah bisi olmaz cnm korkma ama oksurmemek icin sakin oksurugu tutmaya falan calisma o sknti olabilir cok gecmis olsun rabbim sifa versin bol vitaminli beslen💜
Mini_kelebek Ceydaa61 çok geçmiş olsun Bir bardak ılık suya bir yemek kaşığı bal ve yarım limon suyunu sıkıp için sabah akşam. Şifa olsun inşallah. İyi geldiğini okumuştum bende grip olduğumda yaptım
blueberyy00 Ceydaa61 covid geçirmedim ama 22 haftalık felandim çok kötü faranjit grip ne varsa oldum oksurmekten acillik oluyordum ağlıyordum artık öksürmeye korkuyordum ciğerlerim.cikarcasina oksuruyordum doktorunla gorus bence bı ben sıcak suya limon bal karabiber atıyordum rahatlatiyordu geçici de olsa
rgk Ceydaa61 çok geçmiş olsun. ben de olmuştum hamilelik başında. oğlum 10 günlük oldu bile. şükür iyiyiz. bol bol c vitamini, su, günlük yemekler, protein tüketmeye bakin. sağlıkla gelsin bebeğiniz
Nilufar_1996 Ceydaa61 öksürüklu corona o kadar zorki hamile değilken oldum ciğerlerim çıkıyordu oksurmekten. Nane kaynatıp buharını çek kız hem içine biraz limon sıkıp şeker atıp iç. Ciğerleri açıyor ama tabi geçici açıyor. Öksürük kendi geçmeyince geçmiyor maalesef. Kullanmadığım ilaç kalmamıştı şurup ilaç antibiyotik en son fis fis verdi astım hastalarinki gibi o çok iyi gelmişti hamile kaldım kesildi öksürüğüm 3 ay falan sürmüştu benim 🤦🏻♀️ geçmiş olsun inşallah tez zamanda atlatırsıniz
Ceydaa61 Nilufar_1996 çok geçmiş olsun. 3 ay uzun bir zaman. 2 günde mahvoldum bu süreyi düşünemiyorum bile😔 çok teşekkür ederim ❤️