Sltn
Slm kızlar 38+3 olduk bugün muayenemiz vardı doktorumuz bebek hala kanala girmemiş girmezse sezeryan olur bekleyecekmisin bayrama yokuz dedi 24agustos dogum zamanı olarak gözüküyor napsam bilemedim persembe tekrar kontrolum var bu durumda olan var mı acaba cok kararsız kaldım.