Bendeki o kadar yoğundu ki doktora gitmem bile bir buçuk haftayı buldu haliyle baya ilerledi 2 tane fitil verdi 3 gün ara ile kullanılacak birini kullandım ama kaşıntı felan hala devam ediyordu büyük ihtimalle ikinciyi de kullanınca etkisi olacak her neyse araştırdım Hindistan cevizi yağı iyi geliyormuş bende de vardı direk sürdüm her yerine anında kaşıntı yanma hepsi yok oldu saatlerce ne bi kaşıntı ne bi yanma hatta dün hiç olmadı diyebilirim belki de geçirdi bikaç saatte bir sürdüm sürekli ve hala da devam ediyorum