Merhaba arkadaşlar. Geçen sene yatardım kalkardım bu uygulamadan çıkamazdım. Şimdi de burdaysam tahmin edersiniz ki 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim yeniden burdayım 🥺🥺☺️. Bu sene 1 ocakta oğlumu kucağıma aldım. İlk başta isteğe bağlı sezeryan sanıyordum fakat doğum sırasında göbek bağının aşırı kısa olduğunu ve zorunlu sezeryan zaten olması gerekmiş ☺️Allah işte içimden öyle istedim fakat olması gereken buymuş. Çok korkuyordum bide covid tam patlak zamanıydı o zamanlar. Eşimle annem ameliyathane kapısında bile beklemesi yasaktı tek başımaydım. Odada beklediler. Eğer izmirdeyseniz kesinlikle Sümeyra Tatar muayenehanesine gidin derim böyle bir doktor olamaz muhteşem🙏🏻 7.30da ameliyathaneye girdim doktorum hep yanımdaydı iğne atılırken sarıldı bana annem hissi verdi Allah razı olsun. Eveeeett başladık ameliyatta çekiştirmeler filan çok garipti acı yok ama insan bişey çıktığını içinden hissediyor 😂😂😂 bi baktım bebek geldiii ben asla ağlayamadım çocuğa bakıyorum ne tepki vereceğimi bilemedim ama o kadar güzel bi duygu ki🧿 oda çıktık eşimle annem karşımdaydı sonra oğlumu verdiler kucağıma o zaman ağladım işte. 2 gün öncede hamile olduğumu öğrendim çok garip hissediyorum doktora gitmedim daha olumlu olumsuz bilmiyorum ama Rabbim neyi nasip ettiyse onu yaşayıp göreceğiz Allah herkese eli ayağı düzgün hayırlı evlat nasip etsin 🙏🏻🧿☺️