ayazmom ben 2 doğumumu da genel anestezi ile yaptım. Kusma vs. hiçbirşey yaşamadım rahat olun bence . Planlı olacaksa zaten aç olarak gideceksiniz doğuma. Sorun olmaz yani . Kusma problemi olanlar karnı tok olarak sezeryan olmak zorunda olanlar genelde .