Seydanuurr4 Kızlar 5 haftalık hamileyim ama kasık agrım çok olmuyor olduğunda da sol tarafımda oluyor genellikle neden acaba ? Sağda pek bişey hissetmiyorum
kucukhobby-11 Seydanuurr4 ilk haftalarda rahim genişlemesi yüzünden ani kasık ağrısı yaşanıyor öyle mi
kckelf123 annesinin_beybisi soldan yumurtlayınca genelde cinsiyeti ne oluyor hiç oyle bişey duydunuz mu ☺️
annesinin_beybisi kckelf123 soldan yumurtlayınca kız derler ama tabi soldan yumurtlayıp oğlu olanlar da var 😊