Nazli9598 Qizlar salam.3aylig hamileyim hastalanmisim atewim var 39 derece olmuw.Bawina gelen varmi ne etmeliyem??yardimci olursaniz iyi olur😥
yerimseniben34 Evde soğuk uygulama yapın düşmezse hastaneye gidin bende aynı şekilde hasta olmuştum ateşim düşmüyordu doktorun verdiği ilaçları içtim iyleştim ama çok geç atlatım günler sürdü .diktli olun geçmiş olsun