Mervebyr bir hemşire olarak söylüyorum her doğum birbirinden farklıdır herkeste herşey aynı olcak diye bir kaide yok, hastane sizi geride gönderse gidin muhakkak sonuçta herşeyin yolunda olduğundan emin olursunuz riske atmaya ne gerek var
Allah korusun hepiniz sağ Salim kucağınıza alın yavrularınızı 🤲🏻❤️