38 haftalık gebeyim, 2.cocugum sezeryan haftaya Perşembe gel alalim dedi ama bugün muayene ye gittiğim de sancı çıktı yine olursa bu cuma gel dedi eve geldim yine sancım biraz biraz var progestan kullanıyorum sizce gitmeli miyim? Çok korkuyorum en azından 39 haftalık olsun istiyorum sizce ne yapmalıyım? Çocuğa zararı olur mu sancıların?