Onsekizinciharf benim 32+5 dün ve önceki gün çok şişmişti. Çok ayakta aldım uzatamadım hiç o yüzden davul gibiydi. Dün akşam gelince kaldırdım yükseğe ayaklarımı öyle yattım geçmişti sabah. Hep yürüyüş yapıyordum erken Doğum tehdidi yüzünden yürüyemiyorum artık pek çok da sıkıcı evde olmak