Kızlar aynı durumu bende 32. Haftamda yaşadım 1 hafta cektim kasıntı ve kabarcıkları. Cok kaşınma olduğu icin kanattım vücudum yara oldu. Acile gittim kan değerlerim ve idrarımda birsey çıkmadı. Gebelik kolestazıma bakıldı oda yoktu. Cildiyeye gittim bende boyle olunca cunku dayanılmıyor. Cildiye uzmanı urtiger( kurdeşen) olmuşsun dedi gebelikte olabiliyormuş. Bana bi losyon ve hap verdi 1 hafta kullandım kaşıntılarım ve kabarcıklar geçti .