Öncelikle bunu buraya yazacağım aklıma geliyordu ama bu kadar erken değil 😊 pazartesi günü yani 27 aralik da sabah karnıma gaz sancısı gibi sancı girdi baya bir şiddetli 11:45 de zaten doktoruma randevum vardi iyice kötü olunca gittim ultroson ile muayne etti gerilik vardi bebeğim de ilk de bir hafta sonradan 15 güne kadar yükseldi suyu iyi dedi kan akımı normal dedi takip edelim gittiği yere kadar dedi sonra nst bağlayalım bir de öyle bakalım dedi nst de kalp atışında değişiklik görmüş sonuç çıkınca seni dogurtalim bugün dedi ben şok oldum çok korktum zaten haftası küçük 36. Hafta bide küçük de bir bebek çok korktum ama korktuğum hiçbir şeyi yaşamadım doğum sezaryen oldu oğlum 17:44 de dünyaya merhaba dedi ama çok ufak çok çok ufak 2165 gram 46 cm 😊 sezaryen kişiye göre değişir ama ben acıya çok dayanıklı biriyim ben hiç zorlanmadim tabiki ufak tefek agrilari var ama geberecek gibi değil en azından bana öyle ama acı eşigim yüksek benim belki de ondan sezaryen sabahı çıktım dışarı falan bahçeye yürümeye gün gün zaten daha iyi hissediyorum kendimi bebeğim de iyi cok şükür evimize geldik kuvöze de girmedi çok ufak ama çok güçlü bu arada tüp bebekdi minik mucizem sorularınız varsa burdayım 😊😊