37 haftalığım felâket şekilde idrara çıkma isteğim var 15 dakikada bir tuvalete gidiyorum ve çok enteresan bir şekilde sanki saatlerdir çişimi yapmamışım gibi her defasında bir dünya yapıyorum 🤦🏼♀️ gece saat 3 oldu tuvalete gitmekten uyuyamadim hala. Ayrıca 2 gündür de ishal gibiyim. Daha doğrusu ishal de değilim normal bir şekilde sadece sürekli büyük abdestim varmış gibi hissediyorum🤦🏼♀️ bebeğimin hareketlerinde azalma var ama vajinama tekme yiyor gibi hissediyorum sanki bi anda pıt diye çıkıvericekmiş gibi evladım🥺 ilk hamileliğim olduğu için hiçbir şey bilmiyorum. Göbeğimin de üst kısmı yok artık sadece alt kısmı sivrildi 2 gündür özellikle ve göbeğim küçüldü gibi geliyor. Bunlar doğum belirtisi mi yada bunları yaşadıktan ne kadar süre sonra doğum olur tahmini olarak🤷🏼♀️