Gamze_2 8 haftalık gebeyim kanamam var ve avuç içi gibi pıhtılar geliyo düşük mü yapıyorum bilen varsa yardım etsin
Gamze_2 Sladeniz kuzum gittim kaç kere ilaç verip gönderdiler ama normal değil resmen parça geliyo ama çocukta değil yani afedersin peçeteye koyup kaç kere baktım bebek olsa belli olur
Sladeniz Gamze_2 Allah Allah ya bende 7+4üm ara ara kasıklarımda ağrım oluyor gece oluyor genelde ve kahverengi akıntım oluyor çok korkuyorum bazen şimdide öyle biraz pimpirikliyim sanırım ondan hemen acile git dedim ama neden normal olmayan bir şeye ilaç verip gönderirlerki artık kime güveneceğimizi şaştık
Busrakzlkc Gamze_2 8 haftalık bebek görünümünü düşükteki pıhtıda göremezsiniz zaten kanama hiçbir gebelikte normal değildir hastaneye gidin
Gamze_2 Kızlar 😔dün maalesef hamileliğim sonlandı gelen şeylerin pıhtı olmadığı çocuğun parçalandığı ve düştüğünü söyledi doktorum içimde parça kaldığı içinde maalesef kürtaj olmak zorunda kaldım bizim sürecimizde buraya kadarmış 😪