Sladeniz Belguzar123 evet baktım gördüm çizgiyi çok aşırı hafif bir çizgi var ama kuruma çizgiside olabilir bebişde olabilir çok hafif olduğu içşn bilemedim
Melisa0002 Seydanuurr4 ben kokuya karşı çok hassasım, koku aldığım zaman bulantım oluyo. Koku almadığımda sakinim.
Melisa0002 Seydanuurr4 aynen bende öyleyim, kötü koku geliyor diyorum sonra gelip kontrol ediyolar, hayır hiç bir koku yok diyolar. Yeniden kokluyorum gerçekten yok 😅 anlayamıyorum ki
Melisa0002 Melisa0002 bende yenı yıl sonrası gitmeyi düşünüyorum. İnşallah hayırlısıyla, sağlıklı alırız kucağımıza
Melisa0002 Testi ne zaman yaptınız? Bende adet öncesi gözükmüyordu, ama gecikmeden sonra her 2 günden 1 test ediyom, çok az ama gözüküyor. Tam netleşmiyor, tam kırmızı olmuyor yani