Seydanuurr4 görünür ya ben 3 haftalıkken öğrendim 4 haftalıkken gittim birde kahverengi akıntım o zamanda olmuştu sonra vajinal ultrasonda baktı kese gözüktü senin vajinal ultrasonda bakmadığı için görememiştir normal ultrasonda daha geç gözüküyor 5+4 de keseyle birlikte bebişi gördük minicikti normal ultrasonda. Ama biraz zor gözüktü 6 haftalıkken normal ultrasonda baya gözüktü rahatlıkla