brfnyildirim 2 saat sonra yatışım var kızlar bu postu atmayı beklemezdim😂suni sancı verilcek, ama ne heycan var ne hamile olduğumu hissediyorum ne midem yanıyor 😂 hiç hamile olmamışım gibiyim doğurunca paylaşırım sizinle 😃😃
Zeyyyn brfnyildirim Rabbim güç kuvvet versin sağlıkla bebeğinize kavuşun çok uzun sürmeden kolay doğumlarınız olsun inşallah 7 saate kurtulmuştum ben
Kizannesi92 brfnyildirim Sag sağlım kavuş inşaallah bebisine bir avazda bende elendim amma burdan kopamiyorum 😂
brfnyildirim Kizannesi92 ben hemen giderim diyordum da geceleri kaynana postu okumaktan vazgeçemicem gibi 😂😂
Kizannesi92 brfnyildirim benim kızım uyumuyor sabaha kadar pispislayip sallayıp emzirmek tüm işim e burası olmazsa vakit hiç geçmiyor 😂 şimdi uyuttum şu an kipirdiyor mesela anne gel işaretleri bunlar 😂
2-prensesannesiii brfnyildirim öğlen 1 den beri sancım.vardi akşam 10 da hastaneye geldim geldiğimde 4 cm di suni sancı taktı 2 saatte 10 cm oldu 10 dk da bebeğim doğdu tabi ki kolay değil ama zor da değil Allah yardım ediyor rabbi yesir çekin gerçekten ben bunun faydasını gördüm
brfnyildirim Leylgngn suni samcı bebeğin kalbini zayıflattığı için epiduralli sezeryan oldum şuan iyiyim ister istemez bir moral bozukluğu oldu ama bebeğim şuan yanımda yatıyor herşeey çok güzell biraz iyi olunca post atarım zatenn teşekkür ederiiim 🥰
Leylgngn brfnyildirim ya gözününüz aydın sıfır açıklıkla suni sancı aldım bende bu sabah saat 07:00 da doğum yaptım
Bebegmbenm Leylgngn gözünüz Aydın ❤️ Ne kadar sürede doğum gerçekleşti suni sancı aldıktan sonra ? Benimde açılmam sancım yok perşembe veya cuma suni sancı verelim dedi doktor merak ediyorum