Cotanakk Srmckl ben daha 29+6 tüm karnımda çatlak yok ama kalçam yani popom biraz çatladı o da çok erken çatladı 15-17 haftalardaydım allahtan devam etmedi birkere çatladı öyle kaldı 😁
Kizannesi92 Srmckl var ben üstüne selülit im de var çiçek gibi 😂 doğurdum geçmedi de kendimden soğuyorum ara sıra
elifinilki27 Srmckl Saçma ama benimde kalçamda varis oldu nasıl oldu anlamadım normal mi onu da bilmiyorum benim gibi olan var mı?
Lyra Haftam bitiyor karnımda çatlak hiç yok garip bir şekilde sadexe sağ kalcamda çatlak var çok komik 😂😂
Kizannesi92 Srmckl yazı görünce yürüyüp spor yapıp göbek ve selülitten bir şekilde kurtulurum diyorum da çatlaklar sanırım daha uzun süre benimle