basak3321 Kızıma Mavi ismi düşünüyorum. Gökyüzünü Denizi anımsatıyor yani ferahlık bir farklılık ve hoşluk var 🤗 sizce nasıl?
Reyhan35 basak3321 Çok güzel bi isim mavi ama benimki kız olsaydı Asel koycaktım ama Aras bey geliyor çok güzel bi isim düşünebilirsin canım