sevgitekes Kızlar pıt pıt minik tekmeler kızımdan fırsat olmuyor ki uzanıp takip edeyim foruma bakarken hissettim 17+4 üz şükürler olsun 💕
Dmlafrknomr sevgitekes İlk bebeginizi ne zaman hissetmistimiz acaba ? Benimde ikinci gebeligim birincisinde daha erken hissetmistim ikinciyi henuz hissedemedim 17 haftaligiz
Kumsallina95 sevgitekes bende 16. Haftada hissetmiştim ikinci gebeliğim ,🥰😊🤰❤️ şimdi maşallah kıpır kıpır 31. Haftaya giriyoruz ,😊✌️
erdem_agah sevgitekes kesinlikle simdi dışarı kiyamet gibi havai fişek ler torpiller benim oğlan da karnımda halay cekiyo ❤️🥰❤️❤️❤️