Hastaneden yazıyorum canlar çok şükür 39+4 de güzel kızımı kucağıma aldım. Buradaki pozitif hikayeler bana çok güç verdi o yüzden ben de benimkini paylaşmak istedim. 38. Haftada çatı muayenemi oldum 2 cm açıklık dedi o hafta kahverengi akıntılarım oldu sonrasında rengi normale dönse de yoğun sümüksü bir şekilde devam etti iki hafta boyunca acve hurması+ yürüyüş + squat devam ettim. O gün sabah evi süpürüp sildim ama karnımı çok aşağıda hissediyordum. Eşim biraz yürüyüş yapalım iyi gelir dedi baya bir yürüdük. Eve geldiğimde kasılmalarımın sıklaştığını farkettim. Öyle şiddetli değildi karnım sertleşip yumuşuyordu saat tutmaya başladım 5-6 dk da bire kadar sıklaşınca artık gidelim dedim hazırlanırken birden suyum boşaldı hemen tekrar üzerimi değiştirdim yola çıktık hastaneye vardığımızda ağrılarımı daha şiddetli hissetmeye başlamıştım 6-7 cm açıklık var dedi ebe hemen doktoruma haber verdiler yarım saat içinde doktorum gelene kadar tam açıklık olmuştu doktorum niye bu kadar bekledin az daha yetişemeyecektim bebeğin saçlarını görüyorum dedi. 😂Nasıl ıkınmam gerektiğini hızlıca anlattı. 15 dk içinde bebeğim kucağımdaydı. O kadar güzel bir his ki anlatılamaz. Ama herşeyin bu kadar çabuk olup bittiğin hala inanamıyorum. Rüyada gibiyim. Kasılmalarımı hissetmeye başladığımdan doğum anına kadar inşirah suresini sürekli okudum. Bana çok kuvvet verdi. Allahım herkese böyle kolay doğumlar nasip etsin. Burada özellikle evde bekleyen sancılarını evde çeken arkadaşların hikayeleri bana güç verdi. Yoksa ben koşa koşa hastaneye giderdim. İyi ki de beklemişim diyorum. Herşey çok kısa bir sürede olup bitti. Darısı bebeğinin yollarını gözleyen tüm annelere inşallah🥰