semakulekci Deryabelinay İnşallah kızçemin şansına artık 😍 alamasam da çok ihtiyacı olana denk gelsin ne diyeyim
Deryabelinay semakulekci burda keşfedilmemiş bim var ne arasam buluyorum 😅 sizin ne kadar zamanınız kaldı
Ece003 Deryabelinay eksiğim yok ama bi göz atarım teşekkürler 🥰 tabi teyzelerden kalırsa yanımda 3 bim var geç kalktığım için hiçbirşey kalmıyor geçen geldiğinde alayım dedim teyze kendini öyle bi acındırdı ki aldıklarımı ona verdim dedim ben sonrada alsam olur ah içimdeki insan sevgisi 😄sonra daha pahalıya aldık aynı ürünleri
Deryabelinay Ece003 umarım bu sefer kandırılmadan eksiklerinizi tamamlarsınız 😂 duygu sömürülerine gelmek yok bu bir savaş 😅
ElfErk Deryabelinay benim de çoğu şeyi hazır fakat görünce dayanamıyorum 🙆♀️ yedek olsun lazım olur diye alıyorum 🌸
Deryabelinay ElfErk özellikle kıyafeti yetecek kadar alın çok çabuk büyüyorlar hele erkek çocukları çabuk toparlıyorlar yetmediğini hissettiğiniz de eşinizi kv yanınız da o an kim var gönderir aldırırsınız bazı bebekler uzun oluyor çoraplılar çok kullanılmıyor sağlıkla gelsin Babişlerimiz gerisi hallolur 😊😍
Deryabelinay semakulekci 70 gün diyip geçme çok çabuk geçiyor günler 🥲 benim 42 kalmış 🥲 sağlıkla gelsin bebeklerimiz😇
mirayveannesiii Deryabelinay babynest, küvet seti, oyun halısı, yürüme arkadaşım, biberon, emzik (bunlar ucuz gelmiş diye alıcam aventi aldım belki onu tutmaz bunu tutar diye), birde müslin bezden alıcam 🤗
Deryabelinay mirayveannesiii en azından eksikleriniz tamamlanmış olur mağazalar da gerçekten çok pahalı boykot edip gitmemiz söyleniyor fakat nasıl gitmeyeceksin yine mağaza fiyatlarına göre bir tık uygun oluyor aktüeller umarım yetişip alırsınız. 😇
yasemiinorhn Deryabelinay klasik bim kataloğu işte 😅 geçen geldiğinde aynı ana kucağı 130 liraydı şimdi 170 olmuş her şey 2 katına çıkmış. Ben biberonu 12.90 a almıştım 2lisini şimdi 22.90 🤷🏻♀️
Deryabelinay yasemiinorhn ya evet sürekli bişeyler zamlanıyor ama mağazalara göre de bir tık uygun oluyor yine mecbur BİM’e gidiyoruz 😂
ElfErk Deryabelinay evet öyle dedim ben de ama özellikle küçükken çok değiştirmek gerekebiliomus o yüzden de endişe ettim yetmezse diye:)
semakulekci Deryabelinay ay hiç geçmeyecek gibi geçsin artık alayım kucağıma diyorum bi sevsem bi koklasam diyorum 🙈🥰 Allah nasip etsin 🌸
Deryabelinay ElfErk hayırlısı olsun inşallah ama sürekli leke kalmasın diye yıkanıyor yine de siz bilirsiniz çok güzel anne olacaksınız eksikler bir şekilde halloluyor kokusu herseye bedel😇