zeynepp1 Kızlar yana doğru uzanınca çoğunlukla bebegim sırtını göbegine dayıyor bildiginz tek tarafı top oluyor diger tarafı inik ama çok canım acıyor normalmi anlamadım ilk gebeligmde böyle birşey yaşamadım🙄
Sita3434 zeynepp1 tam 20.haftada baslamıstı benim o bahsettiğiniz olay aslında kasılma bir tarafa toplanıp sertleşiyor gibi oluyorsa eğer doktorunuzla paylaşın bana magnezyum vermişti ve kendimi cok yormadım 37de doğum yaptım 37yi zor görebildim diyebilirim
Oznurkk zeynepp1 30 haftadayım günde en az 10 kez yaşıyorum gerçekten çok zorluyor. Doktora sordum normal dedi 🤷♀️
Oznuracar Aynı sorun bende de var ikinci gebelik benimde doktor da bişey demedi anlamadım şimdi belim de ağrıyor sürekli
zeynepp1 Oznuracar aynen benimdr aynı durum nasıl olacak bilmiyorum ama toplanınca gerçekden çok agryor karnm
Annekuzusu_0 Oznuracar benimde aynı ya 19 hafta belim çok ağrıyo bazen adet olacakmış gibi ağrı oluyo
zeynepp1 Sita3434 😰😰 riskli birşeymi doktorunuz bu konuda ne dedi 😥 benimde kasılma değil ama çok toplanıyor toplandıgı için acı oluyor
Btlfth arzm28 bence korkulacak bir şey yok çünkü sürekli olmuyor arada olup geçiyor ama ben çevremden birçok hamile den duydum bunu yaptıklarını birçoğu da normal zamanında doğum yaptılar
Btlfth arzm28 herşeyi kafaya takarsak zaten hasta olur çıkarız evet sağlıklı olsun diye uğraşıyoruz hepimiz ama kendinizi çok dinleyip şöyle oldu böyle oldu derseniz 9 ay bitmez tamam vitaminlerimizi alıcaz görevimizi yapıcaz gerisi rabbime emanet bu kadar kasmayın kendinizi
arzm28 Btlfth evet kendini ara ara topluyor sanki ozellkle sirt ustu yatınca sonra düzeliyor insllah sknyi olmaz da sorunsuz doğum uaparz hepimiz 💙
Sita3434 zeynepp1 canım o toplanma iste kasılmaymış ben de burda sormuştum hatta konum var toplanma diye rahim kasıldığı icin toplanma oluyor magnezyum verdi doktorum 35.haftaya kadar kullandım ve bol su demişti mutlaka doktorunla paylaş