Arkadaşlar 29+6 olduk bu gece artık yürürken zorlanmaya başladım aşağıya sanki tekme atıyor bazen can yakıcı bile oluyor ne olduğumu şaşırıyorum durduk yere baskı uyguladığını hissediyorum üretra ağzı(idrarın dışarı çıktığı kısım) zonkluyor gibi oluyor tam oranın sızladığını hissediyorum bu durum beni çok rahatsız ediyor. Bunu yaşayan var mı aranızda doktor normal diyor ama bence pek normal değil :)