Benimde o haftalarda başladı ve hala devam ediyor bi ara magnezyum kullandım hafifledi ilacı bıraktığımdan mı son haftalara girdiğinden mi bilmiyorum daha çok şiddetli ağrı var normal diyorlar çatı ağrısı diye geçiyor. Pilates topuyla azaltmaya çalışıyorum.