Bugün kontrole gittim 28+4 günlük gebeyim bebeğimin 2 hafta önden gittiğini biliyordum Bugün gittiğimde bu önden gitme meselesi 3 haftaya Yükselmiş yani 31 haftalik gibi görünüyorum bebegin ölçümleri falan kilosu da 1850 gram çıktı çok fazla dedi böyle giderse normal doğum yapamayacağımı söyledi bende sezaryen taraftarı değilim ekmeği abur cuburu kesmemi söyledi başına gelen var mı varsa neler yaptınız fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🥰