06minik17 bende hiç yok canım ilk doğumumda ilk iki ay sağdım verdim sütümü ardından süt azaldı bebekte güçlenince biraz zorladım ve tutturdum geri gögüsümü maşallah iki yıl emzirdim şimdi ikinciye hamileyim inşallah bu bebekte emmeye meyilli olurda zorlanmam geri içine girdi gögüs ucum