Selmaklc ikinci gebelik olması bişey değiştirmezki. Ben ilk gebeliğimde ağrı nedir bilmedim hiç. Ama bu gebeliğimde ağrısız günüm yok. Doktor arası az olduğu için olabilir dedi bana. Daha vücut tam kendini toplayamamıştır dedi. Sizin arası nekadar hamileliklerinizin?