Ayseeults 20 haftalık hamişleeerrr bel ağrınız oluyor mu oluyorsa nasıl hafifletiyorsunuz birde konya şehir hastanesinde perinatoloji bölümünde detaylı ultrasona giren oldu mu aranızda ?
Kizannesi92 Ayseeults yirmi haftadan önce başladı bnm ağrım çare bulamadım bn tek çözüm eşim masaj yapıyordu tek o iyi geliyordu bana
iki_melek_annesi Ayseeults 26 haftalık hamileyim belim ağrıyor geçmiyor ağrısı çok olursa parol içiyorum bir tane uzanıyorum sürekli öyle hafifliyor biraz
Balgunes Kızlar evde pilates yapmayı deneyin inanın hem doğumunuzda rahatlık yaşarsınız hem de sırt bel ağrılarınız azalır tavsiye ;)