Rumeysaasgin arkadaşım aynı hastahanede doğurdu bahsetmedi maskeden bende şuan 31+2yim normal düşünüyorum özele gidiyoruz, doğuma eşimle giricem o an maske bende düşünmem muhtemelen acı ağrı sancı çekerken , yine doğuma yakın sorarım o zamanda 3.asim geliyor bakalim