Yarın aksam 8de dogumum var. Cok heyecanliyim.asla uyuyamiyorum. Nasil olcak kime benziycek kokusu teni her seyi tek tek aklimdan geciyo. Heyecandan elim ayagima dolaniyo.ayni zamanda ya sutum olmazsa korkusu bebegime yetemezsem korkusu beni cokk telaslandiriyo. Onerileriniz nedir yeni anne olanlar