QueenMommy harikaanne Kızım olsaydı sunları düşünüyordum Hüma ,Yüsra, Asel Mina, Alya, Tuana Mira, Mihrimah bunlar çok hoşuma gidiyor
Afynl_03 Kızıma nasip olursa aysima❤️ koycam Eflin, Simay, elizan, mislina, menesa, alyaduru, Zeynep sare, melinda bunlarda arasında kararsız kaldığım isimler di 🌼
Dunyammf Ben Eylül mira istiyordum fakat eşimle başta kız olursa Arya dedik o yüzden Arya olacak kızımın adı 🙏
Sld-kocbay QueenMommy bi kızım var ikincisinin daha cinsiyetini ögrenemedim göstermiypr kendini 17 haftalıgım canım sen
babynil @Diloss_14 bunlar turkce mi? Ilk defa duyuyorum bu isimleri farkli olsun die mi soylediniz cok merak ettm
Diloss_14 babynil geneli kuranda olan ayetlerden anlamları güzel isimler özellikle ben sidrayı çok beğeniyorum cennette meleklerin bile ulaşamıcagı bir makam demek