Aleyyy5 Haftadayım 2 gündür akşamları karnımda bazı bölgelerde acı hissiyatı oluyor dokunuyorum orası çok sert oluyo sebebi nedir acaba sizdede oluyormu ?
Gulsurmeli Aleyyy5 Mesela benim karnım çok ayakta durduğumda ve yorulduğumda olurdu bu his ve kızım kendini topladı,sizde buna benzer birşey yaşadınız mı? Belki bundan kaynaklıdır. 🥰
Cotanakk Aleyyy5 benim de karnımın içi acıyor her zaman aynı yer değil acıyan taraf değişiyor ben iç organlara baskı yaptığı İçin acıdığını düşündüm
Snvrdibetul01 Aleyyy5 bende bugün öğrendim USG çektirilen öğrendim o sert olan yer bebegin başının olduğu yer 😊
Aleyyy5 hunilimom yok sadece karın bölgem göbek deligimin etrafi ama her taraf değil bi gün yan taraf bugün ust taraf o şekilde
Aleyyy5 Uzanınca olmuyor fakat oturunca oluyor akşamları, dün mesela göbek deligimin yan tarafı aciyordu şuandada göbek deligimin 2 3 parmak üstü acıyor. Dokunuyorum çok sert ve dokundukca canım yanıyor 🤷🏻♀️🙄
Snvrdibetul01 Aleyyy5 oluyordu kasılma oluyordu ama suan bebeğim ters olduğu için kafası sağ tarafta yanlarım daha çok agrıyor 🤷♀️Rahim de arada bir kasılıyordu
Deryakz Göbek deliğimin yaklaşık 3 cm yanında aynı şekilde acı hissi bendede oldu çok sert bişey vardı kafası muhtemelen o kadar canım yandı ki oturup aglamıştım 😀
Aleyyy5 Deryakz ay evet benimde agliyasim geliyor şuan yine aynı sol tarafima yakın acıyor sola yatmak daha iyi diye sola yatıyorum ama malesef acıdan uyku yok 🙄
Busra5106 Aleyyy5 aynısı oluyor bndede once tas gibi oluyor elimi degince oraya sanki bicak yarasi gibi canim yaniyor sebebi neyki normalmi acabs
Aleyyy5 Busra5106 aynen canım aynılarını yaşıyoruz demekki bence oraya kafası geliyor yada ayakları karında geriliyor aciyor yarın kontrolum var soracagim bi