ymr İkiz hamile olanlar şeker yüklemesi yaptırdılar mı acaba? İkiz gebelikte şeker yüklemesi pek önerilmiyormuş öylemi ?
nohutlar ymr ben yaptırdım canım.önerilmediğini de duymamıştım hiç.doktorum açlık tokluk değerlerinden şüphelenip istemişti.iyi ki de istemiş çünkü şekerim varmış.şuan diyetle devam ediyorum
Edamesutbayik ymr tam tersi öneriliyor. Bebeğinde şeker yada sende gebelikten dolayı varsa nasıl teşhis koyulacak. Zararlı olsa yapmazlar zaten. Bende ikiz annesiyim şeker yüklemesi yaptırdım herhangi bir sorun olmadı şükür.
ymr Setis olmuyor değil tavsiye edilmiyormus iki tane olduğundan değerler tam doğru çıkmaya biliyormus
Cekuli ymr iki tane olmasıyla ne alakası varmış 😁 şeker size yükleniyor sınır 140 vücut şeker aldığında pankreas ın çalışıp o sınırı geçirmemesi gerekiyor geçirdi mi kontrol edilmesi lazım kısacası yanlış bir rivayet o 😊
Edamesutbayik ymr hayır hiçbir zorluğu yok. Sana gazoz gibi bir içecek içiriyorlar sonra şekerini ölçüyorlar
Setis Şeker yuklemesinden sonra acaba kaç haftada bir çağırıyorlar hastaneye ondan neler oluyor acaba