Yumos01 Hanımlar 4+3’te 1662 değer nasıl çok mu düşük mü bir kimyasalım var korkuyorum engin deneyimlerinize ihtiyacım var 🙏🏻
Denizyildizii Yumos01 Tek değerle maalesef sağlıklı olup olmadığı belli olmaz. Önemli olan iki günde bir iki kat artış olması
minikbebegim19 Yumos01 düzenli artıp artmadığı önemli canım 2 günde bir kan vermelisin 2 katı artıyor mu Bi bak inşallah sağlıklı olur bbeişin
Azize64 Yumos01 benimde ilk öğrendiğimde perşembe günü 198 di pazartesi günü 804 oldu bu gün 1506 cuma günü tekrar kan vericem sizce nasıl bende çok korkuyorum öyle bişey olmasından 🙁