dilarakocc Yaşayan var mı çok rahatsız ediyor ya bide kaşıyamıyorum artık bu dönemlerde göğüs ucu uyarılırsa erken doğumu tetiklermiş mecbur etrafını kaşımaya çalışıyorum
Fnen dilarakocc ben bebe yağı sürüyorum genel olarak çatlayacağı için kaşınıyor olabilir, nemlendirmeye çalışın
Sulemmmihrimah Benimde kaşınıyor cnm hafiften kasıyorum ve acımaya başladı uçları açıkçası bende 24 haftadayim şuan
dilarakocc Sulemmmihrimah benim göğüs uçları full yara bazıları kalkmış kabuk falan olmuş asılsam kopcak ama ellemiyorum zararı olur diye çok yara yapıyor sonra kaşıntıdan duramıyorum
Fnen dilarakocc aa ben göğüs ucunuzun kaşındığını anlamadım pardon 😂 geç oldu ondan herhalde 😂 valla canım onu bilmiyorum 🤷🏻♀️
dilarakocc Fnen yok benim her yeri kaşınıyo😂hem ucu hem etrafı bende ucuna çok elleyemedigim için etrafını nazikçe kaşıyorum ne zaman ucuna dokunsam kasıklarımda karıncalanma oluyor bebek aniden tekme atıyor
Fnen dilarakocc acaba gümüş kapak kullanmak işe yarar mı. Bana doğumdan 2 ay önce kullanmaya başlarsan yara olmaz dediler 🤷🏻♀️