Esracetin94 Merhaba, 34. Haftaya girecekken 32 ye geri gittim gec dollenmeden dolayi dogum 9subat gozukurken 19 subat oldu. Yasayan var mi?
Esracetin94 babynil hayir gebeligin ilk zamani biliyordum doktor soylemisti ama hesabi ona gore yapmamisti, hamilelikte 2 kez tasindim ve doktor degisikligi sebebiyle de suan en son gittigim doktor yanimda goturdugum ilk dosyalarima bakarak bu karara vardi
Rumeysaasgin Geç döllenme hemen ilk haftalarda anlaşılır genelde siz yine de normal doğum tarihine kendinizi hazır edin
Esracetin94 Rumeysaasgin evet ilk haftalarda belli olmustu ama tasindigim icin dr degisikligi oldu kendisi crl hesaplamasina gore boyle olmasi gerektigini soyledi ama kafam karisti..