Yukselemn saçmalama canım neden öyle birşey olsun. Öyle birşey olsa doktorlar 40+1 e giren hamilelere ultrasonla bakarlar mı hiç… tabi ki ultrasonunda zararları vardır ama milyonda bir gibi bitieydir. Telefondan aldığımız radyasyonla aynı seviyededir hatta belki daha azıdır. Böyle şeyler düşünme ☺️ Bebeğini sağlıkla al kucağına 🙏