Bana
iremby bana 16 haftalıkken %80 erkek denildi 20 haftalıkken kız denildi sonra detaylı ultrasonda kıza benziyor denildi bende artık kararsız kaldım kimse kessin demedi 6 aylıkken renkli ultrasona girdim ve kessin kız denildi kızım oldu 6 aylıkken hazırlıklara başladım çok zor oldu ağırlaşınca hazırlıklar daha zor oluyor yürümek kabus oluyor sürekli idrara çıkma isteği insanı çok yoruyor bence çok iyi bilen bir doktora gidin kessin öğrenin 😂😂😂