Nagimert2109 4+1 im daha 2 ay önce dış gebelik geçirdim doktorum kanım pığtılaşmaması için verdi kullanan anneler yazabilirmi? Kaç haftalıkken ve ne için kullandınız?
Serifedayan Nagimert2109 canım benim öncesinde 2 düşük yaptığım için şuan tekrar hamileyim çok şükür genetik testte kan pıhtılaşması çıktığı için kullanıyorum 5 haftalıkken kullanmaya başladım doğuma kadar kullanacağım
Zeloss Nagimert2109 ben kullanıyorum daha önce 8 haftalikken bebeğimin kalbi durmuştu bu hamilelikte tedbir amaçlı verdi doktor
Nagimert2109 Zeloss benimde dış gebelik geçirdim 1.5 ay önce ameliyat olduğum için verdi bende bi danışmak istedim 🥰
Serifedayan Nagimert2109 merak etme canım benimde çok korkularım vardı iğne sayesinde besleniyor resmen yavrum korkma faydası olur zararı olmaz inşallah
Nagimert2109 Serifedayan sizde göbektenmi vuruluyosunuz baya yakıyor inşallah bu sefer anne olucağız rabbimin izniyle🥰
Serifedayan Nagimert2109 evet canım göbekten vuruyorum şuan 16 haftalık olduk öncekilerde kalp atışı bile duyamadan düşüyorlardı evet biraz yakıyor ama zamanla alışıyorsun başkasına değil kendin yap o zaman acı hissi yok denecek kadar azalıyor