Morpijama merhaba sekizinci ayımdayım Ve corona da onuncu günüm aşılarımın ikisinide olmuştum çok şükür gribin ağır versiyonunu geçirdim bir sıkıntım olmadı şimdiye kadar şu an iyiyim tat ve koku geri gelmeye başladı 4 5 gün burunlarım tıkalıydı boğaz ağrım vardı hafif öksürüğüm vardı ama şu an çok iyiyim çok şükür Çokta korkulacak bir durum değil aşı olduysanız zaten hiç korkmayın