1 yaşında bebem var nacizane benim fikrim anne yanı park beşik almanız. He durumunuz varsa kesinlikle bu baby plus ve chicconun da hafifleri var. Ama yoksa park beşiğin anne yanı olanlarından alırsanız asla pişman olmazsınız.
Bebek arabası joie extoura travel system arabasını aldık ve benim 2. Arabam ilk kanz kabin boydu. Kabin boy çok konforlu değildi ve puseti yağmurluk ve tulumu yokdu. Başlı başına kabin boy benim için pişmanlıktı. Tek artısı haifflikti. Travelinde tam tersi ağırlığı ama olsun bende zayıf ufak tefek bi insan değilim o yüzden travel sistem beni zorlamıyor. Aşırı aşırı memnunum.
Umarım herşey gönlünüzce olur çünkü bunlar 1 kez oluyor ve insan pişman oluyor ister istemez gönlünce olmayınca.